M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 06

Diamond no Ace S2 - Ep 06


اپیزود خیلی خوبی بود و داستان داره به خوبی پیش میره. همونطور که مشخص بود، بارش بارون روی بازی فورویا تاثیر عجیبی گذاشت و بشدت اون رو از حس و حال انداخت. همین موضوع باعث شد که مربی کاتائوکا کم کم به فکر تعویض فورویا بیافته و نکته جالب این وسط، اکراه فورویا برای بیرون رفتن از زمین بود که من در تعجبم با این وضع بدی که بازی می کرد، چرا هنوز به موندن تو زمین علاقه داشت. اگه واقعاً به دنبال حذف تیم از مسابقات بود، آره .. باید می موند ولی خودخواهی هم حدی داره و بهرحال امیدوارم این حالت خودپسندانه فورویا در ادامه مسابقات کمتر بشه. تو ادامه مسابقه، هویت اون دو نفری که با هم روی نیمکت تماشاگران دیده بودیم، برامون مشخص شد .. ظاهراً دوتا بازیکن دوره راهنمایی هستند که به دنبال دبیرستانی برای ملحق شدن می گردند و اینجور که روی اونا مانور داده میشه، مشخصاً قرار به تیم سیدو اضافه بشند .. من شخصاً از کوشو خوشم میاد و حس می کنم می تونه بازین تاثیر گذاری واسه سیدو باشه.

تو ادامه بلاخره نوبت بازی ساوامورا رسید که با پرتابای رو به بیرون خودش بَترها رو بیرون کنه. تا اینجا خوب بازی کرده و حتی از اون حالت ریلکس خودش هم هنگام پرتاب استفاده می کنه .. فعلاً بَتر ها دستش رو نخوندن و با اینکه تماماً رو به بیرون پرت می کنه ولی باز هم به دلیل چوب زدن حریف می تونه استرایک بگیره. باید ببینیم این روال خوب چقدر واسه ساوامورا دوام میاره و آیا تا آخر به خوبی پرتاب می کنه یا نه. من فکر می کنم وقتشه که بلاخره فرصتی به ساوامورا داده بشه و خودی نشون بده و از اون حالت مایوس کننده کمی خارج بشه.

روی هم رفته اپیزود خیلی خوبی بود و بازی با روند کندتری ادامه پیدا کرد و با این اوصاف من حس می کنم اپیزود بعد، اپیزود آخر این مسابقه باشه. باید ببینیم تیتو رو چطور شکست میدن و حریف بعدی چه تیمی خواهد بود .. هنوز راه درازی پیش رو داریم .. مطمئنم جذاب تر هم خواهد شد.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- مربی تیتو تا اینجا جز کارکترهای خیلی جالب مسابقه بوده .. حرف هاش "مثل ببر گاز گرفتن" و ... واسم جالبه :



- چهره بی حال فورویا بعد از اون وقفه طولانی بخاطر بارون :



- ساوامورا و افکت های زیبای پرتابش :



- خوشحالی بابت پرتاب های خیلی خوب :

Baby Steps 2nd Season - Ep 06

Baby Steps 2nd Season - Ep 06




هر چقدر هم که مشتاق دیدن ادامه بازی تاکوما و ماروئو باشیم باید قبول کنیم که حرف های آئویی ، مربی ماروئو حرف های درستی زد و از اونجایی که دقیقاً نقطه تمرکز ماروئو رو فهمیده بود، میشد روی حرفش و اینکه ممکن بود ماروئو صدمه ببینه، حساب کرد. بهرحال مسابقه متوقف شد و به سرانجامی نرسید اما این توقف به سمت تمرینات خیلی جالبی برای ماروئو پیشروی کرد و تونستیم حرکات تمرینی خاصی رو بهمراه ماروئو ببینیم. آنالیزی که در مورد بوجود آوردن و ساختن عضله در شروع اپیزود انجام گرفت رو خیلی دوست داشتم و میدونم که بعدها دوباره این بحث عضلانی به پیش کشیده میشه و میتونیم بهش رجوع داشته باشیم. بهرحال آئویی مشخصاً می دونه که داره چیکار می کنه و استفاده از پرس سرشانه بهمراه ماروئو به شکل خیلی فنی و خوبی انجام گرفت. ماروئو برای ساختن عضلاتی خاص ، فقط روی سرعتی و بالا پرس زدن تمرکز کرده و پایین آوردن وزنه روی دوش آئویی سانه. این حرکت باعث میشه که عضلات مخصوصی که ماروئو بهشون نیاز داره بوجود بیاد و در نهایت باعث پیشرفت بازی تنیس اون بشه.

تو ادامه یه تورنمنت رو دنبال کردیم، ورود نابائه کون و عوض شدن جو بسیار واضح بود و من که کم کم دارم واسه دیدن مبارزه دوباره ماروئو با نابائه هیجان زده میشم ولی فعلاً باید صبر کنیم. تو ادامه باز هم تو جریان تورنمنت بودیم و خصوصاً تو قسمت دختران کمی ناتسو و البته کارکتر جدیدی که اضافه شد، شیمیزو آکی رو دیدیم؛ تنیسور بسیار خوبی که حریف سرسختی واسه نات چان بوده و نات چان هنوز نتونسته اونو شکست بده. نکته جالب در مورد آکی سر به هوا بودن و تو هپروت بودنشه که خاصیت بامزه ای واسش بود و اینکه حتی نمی دونست باتری موبایلش بیرون اومده، کاملاً عجب بود .. درسته که هیچی از موبایل نمی دونی ولی واقعاً در این حد سطح اطلاعاتت پایینه؟ :دی بهرحال نیمچه صحنه خاصی هم بین ماروئو آکی داشتیم که حس مشکوکی رو داشت .. بعید می دونم اتفاقی بین این دو بیافته چون هم ماروئو نگاه خاصی به اون نداشت و هم آکی ممکنه با دید دیگه ای به ماروئو نگاه کرده باشه. (پس کلاً تصورات من و خیالاتی شدن منه که این بحث رو پیش کشیده! هه هه. ) بهرحال من آکی رو دوست داشتم و منتظر بیشتر دیدنش هستم.

به نظر میرسه مسابقات تنیس کاناگاوا داره شروع میشه و قبل از رسیدن به مسابقات سراسری باید سری به اون دوره مسابقات بزنیم .. میتونه محل خوبی برای محک زدن توانایی های ماروئو باشه .. مشتاق دیدن اپیزود بعدی و روال کند یا سریع پیش رفتن مسابقات کاناگاوا هستم .. احتمالاً یکی دو مسابقه اول با سرعت بالایی پیش بره ولی بعد از اون رو باید ببینیم چی میشه.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- تصور ماروئو از افراط در عضله سازی در نوع خودش خنده دار بود :



- حضور نابائه و تفکرش در مورد حرفه ای شدن لحظه جالبی واسه من تو اپیزود بود :



- شیمیزو آکی و گیج زدن هاش :



- کاگیاما و ساساکی هم یه مقداری دیده شدند :

Hello!! Kiniro Mosaic - Ep 05

Hello!! Kiniro Mosaic - Ep 05

خرید تو فروشگاه، عکاسی کردن و کلی خوشگذرونی دیگه با بچه ها .. یه عالمه صحنه خوب دیدیم و این وسط ایسامی هم به جمع کارکترها اضافه شده و تیکه های بامزه ای رو بوجود آورده بود. مثل همیشه لباسای کارکترها جلوه قشنگی به ظاهر انیمه میده و تو این بین از لباس شینوبو که مثل یه پرنسس شده بود و لباس کارن خیلی خوشم اومد. کاش ایسامی هم یه لباس قشنگ تر پوشیده بود ولی خب، عینکش خیلی بامزه بود. در نهایت برنده مسابقه عکاسی هم ایسامی شد که شکار لحظه جالب رو داشت. من که فکر می کنم عکسای کوزوهاشی سنسی قشنگ تر میشدند .. دیدن کوزوهاشی سنسی خارج از فضای مدرسه هم نکته جالبی تو طول این اپیزود بود و بهش علاقه داشتم.

نیمه دوم هم به آلیس مرتبط بود و اینکه داشت اشیای با ارزش رو با اشیا با ارزش تر مبادله می کرد. کاراسوما سنسی مثل همیشه کار خودشو کرد و آلیس رو تبدیل به یک خرگوش بامزه کرد .. ایندفعه یه عینک خیلی خوشگل هم روی چشم آلیس گذاشت که اونو چندین برابر کاوایی تر می کرد. یه کارکتر جدید تو این بین معرفی شده .. یه دختر خیلی بامزه به اسم "هونوکا" که کمی نقش داشت و چند کلمه ای رو تونستیم از زبونش بشنویم. امیدوارم بعدها بیشتر بهش پرداخته بشه. و کارن چه راحت از خیر انگشترش گذشت ... واقعاً هم قیمتی و با ارزش به نظر میرسید و لحظه خنده دار و پانچ لاین اصلی اپیزود جایی بود که ایسامی با یک حقه فوق العاده کثیف حلقه رو از دست آلیس قاپید ... خیلی به صحنه آخر خندیدم .. حرف نداشت.

صحنه‌هایی از اپیزود :
- شینوبو با اینجور لباسا فوق العاده میشه :



- این صحنه بین یوکو و آیا عالی بود .. عاشق این سرخ شدن های آیا ام :



- یه شات راندوم و قشنگ از همراهی کارکترها :



- آلیس خرگوشه :



- هونوکا، کارکتر جدید .. سمت چپ :



- و لحظه آخر و بعد از حقه ایسامی :

Diamond no Ace S2 - Ep 05

Diamond no Ace S2 - Ep 05



اول جا داره در وصف OP یکی دو جمله صحبت کنم و بگم که واقعاً OP جدید باب میل منه و خیلی دوسش دارم. خصوصاً لحظه آخر و پایانی OP و تیکه ای که درباره باور داشتن صحبت میشه، خیلی خوب به فضای انیمه میشینه. ED هم خوبه ولی روی هم رفته OP رو چندین برابر بیشتر دوست دارم و خوبی موضوع اینه که Ace معمولاً ترک های خوبی رو در هر دو مورد داره.

اما در مورد اپیزود، به سرعت وارد بازی با تیتو شدیم و تونستیم چندین دور هم به جلو بریم؛ به نظر من تو شرایط عادی معمولاً Ace چنین بازی مهمی رو بیشتر کش می داد و به این سرعت جلو نمیبرد. نمی دونم تو مانگا هم همین سرعت وجود داشته یا نه ولی بهرحال به نظر تصمیم بدی نمیاد. بارون خیلی جالبیه .. فضای بارونی بازی بیسبال رو دوست دارم؛ اینکه چه اتفاقاتی بخاطر بارون می افته .. متوقف شدن توپ از رفتن به خطا و عوض شدن جهت پرتاب بخاطر بارون و اتفاقات دیگه ای که حالا قراره بعد از این اپیزود بیافته. فورویا شروع خوبی داشت و تونست حسابی خودش رو نشون بده ولی ظاهراً بخاطر بارون دچار مشکل میشه و اون ثبات ابتدای بازی خودش رو از دست میده. ولی از طرف دیگه موکای کون لحظه به لحظه داره خطرناک تر میشه و اگه یک "تِتسو" نیاد و پرتابش رو چوب بزنه، کار سیدو حسابی مشکل میشه. ساوامورا هم مثل همیشه تیکه های کمدی و غیر کمدی خاص خودش رو داشت و بی بهره نمونده بود.

تو این بین یکی دو کارکتر جدید هم به چشم دیدیم که اونایی که بیشتر به چشم می اومدند، دو بازیکنی بودند که روی جایگاه تماشاچی ها نشسته بودند .. یکی رو ظاهراً قراره به اسم "کوشو" بشناسیم و اینجور که از حرفای دوستش بر اومد، باید پیچر باشه. چهره کوشو کمی منو به یاد نارومیا می می‌ندازه. بهرحال خیلی دوست دارم بیشتر باهاشون آشنا بشم. روی هم رفته اپیزود مسابقه ای، بارونی خیلی خوبی بود و من که حسابی از دیدنش لذت بردم.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- موکای و استیل پرتابش :



- میشه این زبون در آوردنش هم خاصیت منحصر به فرد کارکترش دونست :



- کوشو و دوستش :



- نمای زیبایی از پرواز توپ در دل بارون :