M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Hajime no Ippo: Rising Episode 04 // Anime

Hajime no Ippo: Rising Episode 04 // Anime


قسمت جالبی بود و تمرکز روی آئوکی همینطور ادامه پیدا کرد و این اپیزود کاملا به آئوکی و حریف‌ش پرداختیم. یکی از نکته‌های جالب اپیزود استفاده از کمدی در کنار صحنه‌های جدی آئوکی بود؛ مثلا در عین اینکه تومیکو، ائوکی رو دلداری میداد، خود ظاهر صحنه کمدی خاصی داشت و نمیشد اونو ندیده گرفت. اما این کارکترهای کمدی محبوب انیمه‌ها هستن که وقتی وارد دردسری میشن، بیننده ناخودآگاه پیروزی اونا رو میطلبه و آئوکی هم همینطوره. با اینکه حریف‌ش حیلی سرسخت به نظر میرسه ولی به نظر من جو اپیزود جوری بود که میشه گفت آئوکی برنده میدانه و البته .. حتی اگه برنده میدان هم نباشه، فضای کار رو به حالت دراماتیک خوبی وارد میکنن و اونقدرا چیز بدی نمیشه. چیزی که قبل از شروع فصل بهش فکر میکردم این بود که یکی از کارکترهای اصلی انیمه تو این فصل شکست میخوره (حدس میزدم) ، شاید اون کارکتر آئوکی باشه .. البته مبارزه تاکامورا با اون بوکسور توی OP خیلی خطرناک به نظر میرسه ولی فعلا باید نشست دید که چی میشه.

نیمه اول اپیزود فضای استرسی آئوکی رو دیدیم و اینکه چطور ایمائه با آئوکی دست نداد؛ کلا اونو حتی یه بوکسور نمیدونست و بیشتر با شباهت به کمدین میمونه واسش! یه مقدار مغروره ولی خوب نمیشه گفت داره آئوکی رو دست کم میگیره چون کاملا بعد از حرف‌های آئوکی خودشُ وقف دیدن ویدیوهای آئوکی کرد و آماده مبارزه‌ست. صحنه خیلی خیلی عالی از آئوکی و یه وزغ داشتیم که به استایل آئوکی میخوره و برای دیدن یه صحنه روحیه‌ای قبل از مسابقه چیز عالی بود. یه نکته فرعی هم وجود داشت که راجع به الهه داشتن و اینکه ایمائه قبل از مسابقه دوست‌دختر خودش رو یا به قول آئوکی "الهه" خودش رو از خودش دور کرد ولی آئوکی اونو نقطه قوت خودش میدونه و تو اپیزود دیدیم که تومیکو چطور اونو آروم کرد.

بعد از اون تو نیمه دوم، اتفاق عجیب دستشویی رفتن‌شون رو دیدیم؛ ایمائه کاملا بهم ریخت .. در حدی که تعادلش رو از دست داد و آئوکی رو خیس کرد! وقتی چنین رفتاری رو از کارکتری به حالت جدی ایمائه میبینیم، نمیشه بهش نخندید. البته اینها همش اثرات بودن آئوکی به عنوان کارکتر محوری اپیزوده و بخاطر وجود اونه که کمدی بین بقیه کارکترها هم پخش میشه. مبارزه ایتاگاکی چیز خاصی نداشت. من ایتاگاکی رو زیاد بوکسور جالبی نمیدونم و هنوز منتظرم با یه اتفاق خاص توجه منو به خودش جلب کنه ولی خوب .. حداقل پدرش کارکتر باحالی ــه و خوب تاکامورا رو تو قتل عام تماشاگرا همراهی کرد! صحنه‌های ورود آئوکی و ایمائه خیلی خوب بود. فکر کنم یه تک اپیزود بهشون اختصاص داده بشه و به نظر من بعیده که بیشتر از اینها طول بکشه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- صحنه مربوط به وزن‌کشی :



- آئوکی و اون وزغ :



- صحنه روحیه دادن بقیه به آئوکی :



- رودرویی آئوکی و ایمائه تو رینگ :


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد