M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Hajime no Ippo: Rising Episode 17

Hajime no Ippo: Rising Episode 17

اپیزود خیلی خوبی بود و یه مقدمه خیلی خوب برای مبارزه اصلی! البته به نظر من هنوز مقدمه اصلی باقی مونده اون مقدمه، مبارزه میاتا ـه. مسلما خیلی هیجان انگیز تر از مبارزه کیمورا و آئوکی میشه. چیزی که تو این اپیزود دنبال کردیم، دو مبارزه کیمورا و آئوکی بود که کیمورا مبارزه خودشو برد و آئوکی مساوی گرفت. حداقل آوئوکی از شر اینکه مُدل موهاشو عوض کنه، خلاص شد و فکر کنم مجبور به انجام دادن اون کار نباشه.

نیمه اول خیلی عالی بود. "چشماش از همین الان وارد حالت مبارزه‌ای شده" دیوید اینو بعد از رد شدن دستش توسط تاکامورا گفت .. فکرشو نمیکردم که تاکامورا دست دیوید رو رد کنه .. آخه اخلاقی که از کارکتر تاکامورا تا بحال ازش دیدیم، چنین چیزی رو رد میکرد و حالا اینجا با دست ندادن تو نشست مطبوعاتی جلوه منفی کوتاهی از خودش به جا گذاشت .. به نظر من کمی از این رد کردن دست دادن با دیوید به فشار و استرس تاکامورا برمیگرده. درسته که به چهره نمیاره ولی قهرمانی جهان عنوان خیلی سنگینی ـه و به راحتی فکر یه مدعی عنوان رو به خودش مشغول میکنه. قبل از اینکه وارد فضای مبارزه اصلی و رینگ بوکس تاکامورا و ایگل بشیم، تونستیم نگاهی به استادیوم داشته باشیم؛ اونم بوسیله ورود کیمورا و آئوکی .. محیط سالن و اینکه چقدر تماشاگرا سالن رو پر کرده بودن، خودش به تنهایی هیجان کار خیلی خوب بالا میبرد و ظاهر خیلی جذابی داشت. جالب این بود که کیمورا بیشتر از اینکه بخواد بخاطر این تماشاگرا برنده رینگ باشه، بخاطر اینکه مجبور نشه اون مدل مو رو بزنه، میخواست بازیو ببره. بعد از کُلی عقب موندن بلاخره نقطه ضعف حریفش رو پیدا کرد و اونو شکست داد. ظاهرا آئوکی مجبور بود بخاطر اینکه تنهایی از اون قرار مدل مو زدن جا نمونه، بازی خودشو ببره.

نیمه دوم مبارزه آئوکی رو دیدیم. جایی که آئوکی به جای تمرکز به مبارزه، رو خال صورت پاپایا متمرکز شده بود! از همون اولش مشخص بود که این مبارزه قراره به حالت کمدی جلو بره. مشتی که از پاپایا خورد و روی کله رو به جلو سُر خورد، واقعا خنده دار بود .. فقط تو مبارزه آئوکی میشه چنین چیزی رو دید. قسمت باحال‌تر مبارزه جایی بود که آئوکی تصمیم گرفت حرکت نگاه متعجبی که قبلا رو کرده بود رو دوباره به کار بگیره و به شکل مسخره و خنده داری هر کدوم به یه طرف نگاه کردن! ظاهرا پاپایا دست آئوکی رو خونده بود و نقشه آئوکی عمل نکرد. بلاخره بعد از تموم شدن راند آخر، این بازی با مساوی تموم شد. حالا نوبت به میاتا رسیده، باید ببینیم چه بلایی سر حریفش میاره؛ حس میکنم مبارزه عالی از خودش نشون میده .. جوری که تماشاگرا حسابی واسه مبارزه بعد آماده میشن.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- نگاه تاکامورا در حین رد کردن دست دیوید ایگل :



- تاکامورا خیلی خوب روحیه شون رو با رو کردن عکس بهم ریخت :



- مبارزه کیمورا :



- مبارزه آئوکی و صحنه نگاهشون به دو طرف :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد