M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Nisekoi - Episode 20 | The End

Nisekoi - Episode 20 | The End

خانم‌ها و آقایان، اگه تا الان نمیدونستید چطور میشه یک نمایش رومئو و جولیت رو به شکل فجیعی خراب کرد، با دیدن این اپیزود به این موضوع پی میبرید. (هه هه!) راستشو بخوام بگم، این پایان بندی خیلی برام راضی کننده بود و اصلا با تصوری که داشتم همخونی نداشت .. تصور اینکه پایان‌بندی هارم مانندش عطش بیشتر خواستن رو در من باقی بذاره و با نگاه کردن به اپیزودهای گذشته و پیشرفتی که داشتیم، بیشتر از این به دنبال پایان خوبی باشم و ... همونطور که فکر میکردم، پایان دادن انیمه با این نمایش فکر خیلی خوبی بود و به عنوان یک انیمه ساخته شده از مانگای ناتمام، کار بسیار خوبی رو ارائه دادم. محبوبیت کار چه در انجمن‌های ایرانی و چه خارجی، در سطح بالایی هست و میشه به راحتی انتظار فصل دومی رو ازش داشت ... تنها چیزی که مهمه، پیش رفتن مانگا و بدست آوردن محتوای داستانی کافی برای فصل دوم هست. باید ببینیم چقدر این موضوع طولانی میشه و Shaft کی به سراغ ساخت فصل دوم این انیمه برمیگرده.

در مورد اپیزود آخر، من همچنان جولیت بودن اونودرا رو ترجیح میدم ولی خُب، کریساکی هم با لباس جولیت زیبایی خیره کننده ای داشت و تمام توجه روی صحنه تئاتر رو به خودش اختصاص داده بود. وارد شدن به لحظه کمدی اپیزود رو دوست داشتم؛ اونجایی که کریساکی با حالتی بامزه از "فراموش کردن دیالوگ" حرف زد و جریان نمایش رو کاملا زیر و رو کرد! نمایش رومئو و جولیتی که گزارشگر داشت؛ شو خیلی خوب تونست از پس گزارشگری این صحنه‌های جالب بربیاد و وظیفه سنگین پشت صحنه خودش رو به خوبی به انجام رسوند. همراهی تماشاگرها با خرابکاری نمایش هم در نوع خودش جالب بود. جدا از این موضوعات جزیی اون صحنه نمایش، با روندی که نیمه اول داشت، فکر کردم قراره یک پایان متمایل به کریساکی رو ببینیم ولی تو ادامه صحنه‌ی خاصی با حضور اونودرا و ایچیجو هم دیدیم که به نظر من صحنه احساسی و جالبی بود. اجرای رومئو و جولیت به اون سبک و تنهایی دونفری ـشون باز هم ذهن بیننده رو به سمت اینکه واقعا جریان به نفع کریساکی نیست هُل میداد و هارم ما رو سر جای خودش باقی میذاره!

حرف آخر اینکه، واقعا از دیدن این انیمه لذت بردم و نقاط قوت خوبی داشت که در طول بحث‌های اپیزودیک و نوشته‌های قبلی ـم زیاد بهشون اشاره کردم و شما هم با اونا آشنا هستید. کارکترهای انیمه به یادموندنی بودن و بعدها وقتی که به گذشته و این انیمه فکر کنم، بعضی از کارکترهای اصلی رو خوب به خاطر میارم و خاطره جالبی ازشون درون ذهنم نقش بسته. امیدوارم در آینده فصل دومی در کار باشه و باز هم به سراغ دنیای این انیمه برگردیم و ازش لذت ببریم.

صحنه‌هایی از اپیزود :


- واقعا لباس جولیت به کریساکی می اومد.



- سوگومی بیچاره مجبور زدن چه حرفی شد :



- من نمیدونستم نمایش چنین بازیگری هم داره :



- صحنه جالب بین ایچیجو و اونودرا :



- یکی از بهترین میمیک‌های کریساکی تو این صحنه بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد