M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Space☆Dandy S2 - Ep 01

Space☆Dandy S2 - Ep 01

خُب، فقط کافیه اپیزود اول فصل جدید رو ببینید تا دوباره لذت فضای راندوم دندی وارد ذهن ـتون بشه. دلم برای این فضای جالب تنگ شده بود، اینکه از یک صحنه گاو بردن پیش اسکارلت شروع میکنیم و بعد ناگهان خودمونُ فرو رفته در بُعدهای مختلف و دنیاهای دیگه پیدا میکنیم! با استفاده از ریسمان کهکشانی عجیب و خنده دار، با انواع دندی ها، میوها و کیوتی ها آشنا شدیم و بعد همه رو کنار جمع شده دیدیم. واقعاً سوژه باحال و خنده داری بود. دیدن اونهمه دندی با تنوع جالب ـشون بامزه بود و البته گروه دندی مورد علاقه ی من، دندی دپرس بود که واقعاً دوست داشتم و خیلی جالب بود. میویی که باهاش بود با "میا" گفتن هاش و کیوتی هم به اون شکل کاملاً WTF یک گروه فوق العاده رو تشکیل داده بودن. شوخی راوی در مورد اینکه قراره از این به بعد این گروه رو تو انیمه ببینیم هم واسه ـم جالب بود. بهرحال شروع فصل جدید رو خیلی دوست داشتم و اتفاقات و ارجاعات انیمه ای جالبی در طول انیمه به چشم میخورد .. تو این بین حتی تونستیم دکتر گل و بی رو هم به شکلی متفاوت ببینیم و اپیزود اول بدون اونا باقی نموند.

دنبال کردن این فضای راندوم خصوصاً با چنین محتوای علمی تخیلی جالبی همیشه واسه من جالبه و چشم انتظار دیدن اپیزود بعدی دندی هستم! اپیزود بعد یه مقدار ساده تر و نرم تر به نظر میرسه، واسه من حس و حال هاوایی رو داشت و البته ... یک عالم خاص مختص به خودش رو داره که باید منتظر از راه رسیدن هفته بعد و چک کردن ش باشیم. مثل فصل اول سفر جذابی رو در پیش رو داریم .. من که آماده ام.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- یکی از بهترین لحظات اپیزود .. جایی که دندی بلد نبود اسم خودشو هجی کنه :



- گل و بی در وضعیت عجیب و خنده دارشون تو اون بُعد :



- تجمع عجیب دندی ها و ... :


- دندی دپرس و دوستاش :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد