M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Barakamon - Ep 02

Barakamon - Ep 02

اپیزود خیلی خوبی بود و من واقعاً از دیدنش لذت بردم. خوشبختانه شک و دودلی مربوط به اینکه خوب بودن اپیزود اول یک اتفاق بوده، برطرف شد و این اپیزود هم، اپیزود خیلی زیبایی بود و لحظات خاص خودشو داشت. یه جورایی سوپرایز شدم چون انتظار پیش کشیده شدن داستان دیگه‌ای (چپتر دیگه ای) از مانگا رو داشتم. همونطور که تو نظرات مختلف خوندم و متوجه ش شدم، چند تیکه از چپترهای مختلف رو کنار هم قرار دادن و ... چپتر و چیزهایی از مانگا جا افتاد و وارد فضای انیمه نشد .. ترجیح میدم به محتواشون اشاره نکنم ولی لحظه خاصی از داستان مانگا مد نظرم هست که از نظر من عالی بود و دوست داشتم انیمه شدن اون لحظه رو به چشم ببینم .. شاید اون تیکه های بریده شده در آینده وارد فضای داستان انیمه بشن و فقط ترتیب داستانی بهم ریخته شده ولی بهرحال، تیکه های داستان خیلی جالبی رو کنار گذاشتن و اون لحظات هم ارزش دنبال کردن رو دارند.





با اینکه این اپیزود هم خبری از محوریت معلم داستان (مادائو!) که مشتاق دیدنش هستم، نشد ولی حسابی از دیدن کارکترهای جدید راضی بودم .. تاما و میوا نه عجب زوج خوبی واسه روبرو شدن با سنسی هستن و لحظات کمدی مربوط به این دو کارکتر در مقابل سنسی رو خیلی دوست داشتم. هیروشی هم به محیط داستان میخوره و کارکتر خیلی خوبیه .. بهرحال میتونه هم صحبت خوبی واسه سنسی باشه و به نسبت بقیه برای سنسی قابل تحمل تره. برداشت و صحبت‌های هیروشی در مورد استعداد سنسی، مقایسه اون با خودش و ضعیف عمل کردنش تو نمره گرفتن خیلی جالب بود. اینکه بعد از دیدن اون صحنه اتاق سنسی و تلاش مداومی که سنسی تو اون اتاق داشته، اونو یک جور استعدادی برای سنسی دونست .. "سخت تلاش کردن بهترین نوع استعداد ممکنه!"

نارو حسابی بامزه بود (فکر کنم این جمله رو هر اپیزود تکرار کنیم!) .. رفتار کودکانه ش، شیطنت هاش، حماقت‌هاش و روی هم رفته، کمدی کارکترش فوق العاده دلچسبه. دوبلور هم که قبلاً بهش اشاره کردیم، این اپیزود هم سنگ تمام گذاشت و خصوصاً تو صحنه های مریضی سنسی و جریان "ناسو ناسو" گفتن هاش دوست داشتنی کار کرده بود. از طرف دیگه، خیلی برام جالبه که حتی کارکترهایی فرعی مثل پرستار و مادر هیروشی هم مورد توجه قرار میگیرن و به اون شکل سنسی رو وارد یک فضای کمدی میکنن. قدرت پرداخت به کارکترهای فرعی تو این اپیزود مشخص بود و واقعاً نکته مثبت خوبی در جریان اپیزود بود. روی هم رفته کمی بخاطر حذف شدن اون لحظات مانگایی ابهام دارم و دوست دارم دلیلش رو بدونم اما ... اپیزود مسلماً خوب بود و تونست باز هم ما رو به راحتی وارد دنیای زیبای سنسی و نارو کنه.

صحنه‌هایی از اپیزود :

- واقعاً بعد از اون جریان S&M ، سنسی نباید دست به چنین کاری میزد :



- تو این صحنه فقط خدا رو شکر کردم که میوا نه و تاما اون اطراف نیستن وگرنه ... :



- اتاق سنسی هم واقعاً جالب بود :



- سنسی در کنار روح داستان :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد