M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 21 & 22 & 23

Diamond no Ace S2 - Ep 21 & 22 & 23






21 : اتفاق مهم این اپیزود بدون شک دست به کار شدن اوچیای برای تعلیم ساوامورا بود؛ به هیچ وجه فکرشم نمی کردم که روزی اوچیای با این رفتار و اخلاقی که تا بحال ازش دیدیم دست به چنین حرکت مثبتی بزنه ولی باور کنید اینجا نشون داده شد که اوچیای واقعاً بیسبال رو بلده. ممکنه افکارش با کاتائوکا فرق کنه و زیاد باب میل هر کسی نباشه ولی تو این اپیزود نشون داد که اگه بخواد می تونه به راحتی فوت و فن های بیسبال رو به بازیکنای سیدو نشون بده .. اطلاعات لازم رو داره و بیخود نیست که به عنوان یک کمک به تیم اضافه شده. کمکی که تا به الان خنثی بود و گاهی یکی دو دیالوگ ازش میشنیدیم که اونا هم نیش دار بودند. ولی بلاخره یک چشمه ای از تخصص اوچیای در زمینه بیسبال به ما نشون داده شد و درست قبل از مسابقه شروع به آموزش دادن نوع پرتاب چنج آپ به ساوامورا کرد. در این بین حتی میوکی هم با اون موفق بود و فکر می کرد برای اینکه بتونن جلوی تیم اویا به خوبی عمل کنند اوچیای تصمیم خوبی گرفته و باهاش همراه شد. // ضمناً ، اتحاد تیم سیدو در این اپیزود به حالت اولیه برگشت و دیگه از اون اختلافات ناجور چیزی نموند.

22 : بعد از تمرینات ساوامورا و یاد گرفتن چند نوع چنگ زنیِ توپ برای پرتاب های جدیدش وارد بازی با اویا شدیم. تیمی با محدودیت های خاص و متفاوت با سیدو؛ اعضای تیم اویا یا حداقل واکابایاشی حرف های تندی رو در ذهن داشتند. اعتقادی مثل اینکه ما به عنوان یک مدرسه عمومی بهتر هستیم و تیمی که شبانه روز بیسبال بازی می کنه تیم گوریله!! ارزش های بیسبالی خودشونُ والا تر می بینند و هنوز که هنوز این غرور عجیب رو دور و بر تیم اویا می بینیم. اما تیم سیدو که حس و حال صمیمی همیشگیش رو بدست آورده داره با اطمینان و خاطر جمعی خوبی بازی می کنه. ساوامورا شروع خوبی داشت و خیلی تیم حریف رو اذیت کرد. // بشدت منتظر خرد شدن این غرور نا به جای واکابایاشی هستم .. لحظه نابود شدنش دیدنیه .. لذیذ خواهد بود.

23 : این قسمت با خطای بالک شروع شد و تو طول اپیزود و نیمه اول بارها درباره بالک چیزهایی شنیدیم که تا به الان کمتر بهش بها داده بودیم. خطایی که باعث پیشروی راحت دونده ها به بیس های بعدی میشه و خطای بالک ساوامورا باعث امتیاز گرفتن تیم اویا شد. و اینطور که بعداً معلوم شد این تاکتیکی از طرف تیم اویا بود و بی خود و بی جهت بالک بدست نیومده بود. بعد از این بالک دادن یه امتیاز دیگه هم گیر تیم اویا اومد. سیدو 2 به 0 عقب افتاد ولی همچنان با فشرده بازی کردن به دنبال برگردوندن نتیجه بودند .. بانت زدن ها و پیشروی کردن به بیس های بعدی و در نهایت رسیدن به پاکسازهای تیم که کاری رو از پیش نبردند. و البته این بخاطر واکابایاشی و نوع پرتابای عجیبش بود که حتی پرتاب از پهلو هم رو کرد و میوکی رو اوت کرد. بعد از اون توجو تونست امتیازی بگیره .. توجویی که واقعاً داره کم کم پررنگ تر میشه و به نظر من کاملاً پتانسیل محوریت پیدا کردن و جز کارکترهای اصلی شدنُ داره. نتیجه 2 به 1 شد و ...

+ روی هم رفته هر سه اپیزود جذابیت زیادی داشتند و مقدمه و شروع خوبی برای بازی با اویا بود .. باید ببینیم در ادامه سیدو چطور به این تیم فائق میاد .. من که می دونم برنده میدان سیدو خواهد بود ولی خب چطور پیش رفتن و چطور غلبه کردن به اونا مسیریه که باید با هم ببینیم و مطمئناً جذابیت خاصی خواهد داشت .. منتظر هفته بعد می مونم.


صحنه‌هایی از سه اپیزود اخیر :

- اوچیای در حال تمرین ساوامورا :



- ساوامورا هم که چه خوب یاد می گیره :



- واکابایاشی هم از اون زبون در آوردن هایی داره که شخصیتش رو منفورتر می کنه :



- لحظه از پهلو پرت کردن واکابایاشی و چوب نزدن میوکی که همه رو بهت زده کرد :



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد