M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 08

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 08






وقتی ماتسوموتو صامت تر از صامت میشه!


واقعاً باید تو اولین جملات بهش اشاره کرد .. کار زیبایی که با نیمه اول انیمه انجام گرفت قابل تحسین بود و فکر می کنم اضافه کردن یک بخش صامت با اینکه ریسکی هست ولی در اینجا به خوبی جواب داد. اینکه در این بین از یک کارکتر ساکت همیشگی هم کمک گرفتیم در نوع خودش جالب بود پرداخت رو بهتر از اونی که میشد، کرد. تو این بخش صامت ماتسوموتو رئیس شورای مهربونمون که کمتر اونو به چشم می بینیم کمی حضور پیدا کرد و به نظر میرسه کل فصل جوری بوده که گاهی کارکترهای کمتر دیده شده وارد صحنه شدن؛ چه خواهرای ساکوراکو و هیماواری بوده باشند و چه خواهرای آکارین و چیناتسو چان. به نظر میرسه کارگردان گاهی سخت به دنبال دادن تنوع از لحاظ کارکتر بوده و به عمق شناسایی کارکترهای فرعی رجوع کرده که هم نکته مثبتیه و هم نکته منفی. بهرحال اینجا نوبت به ماتسوموتو و سناریوی تعاملش با بچه های شورا و بخش سرگرمی رسید .. خیلی بامزه و در عین سادگی به همه کمک کرد و در انتها به نقطه آرامش بخش خودش یعنی به کنار نیشیگاکی رسید. من واقعاً از این بیت آروم لذت بردم و هر چند از قالب کلی دو فصل قبلی به دوره ولی باید اعتراف کنم صحنه های زیبایی رو به چشم دیدیم و به دلم نشست.

تو بخش دوم اپیزود، یه مانور خیلی جذاب و لذت بخش روی رابطه هیماواری و ساکوراکو داشتیم .. خوابی که ساکوراکو دید و به چه طرز بامزه ای اونو نسبت به هیماواری معذب کرد. من که خیلی از این اتفاق خوشم اومد .. احساس باورپذیرانه خیلی خوبی داشت و فکر می کنم همین چیزیه که رابطه بین هیماواری و ساکوراکو رو قشنگ می کنه؛ اینکه با وجود تظاهر به نفرتشون از همدیگه ولی در اعماق وجودشون علاقه بی حدی به همدیگه دارن و خوبه که یه کوچولو به علاقه ای که بهم دارن تلنگر زده شد. و اوج صحنه های این تیکه هم جایی بود که هیماواری به تصور اینکه ساکوراکو مریضه اومد و دست روی پیشونی ساکوراکو گذاشت .. واقعاً اون لحظه طلا بود .. چند بار اون صحنه رو نگاه کردم .. ارزشش رو داشت. و نکته بعدی اینکه، دیدن قیافه سرخ شده هیماواری بعد از شنیدن جریان خواب هم لب من رو خندون کرد .. خیلی دوسش داشتم.

بخش سوم نقطه تمرکز دیگه ای روی کارکترهای فرعی بود .. تمرکزی روی کائده و چیزورو؛ دو کارکتری که بیننده عادی یورو یوری فکرشم نمی کرد که روزی با هم ملاقات داشته باشند ولی به نظر میرسه ناموری، مانگاکای سری از ابزار و کارکترهایی که داره استفاده کرده و در ادامه مانگا به دنبال متنوع کردن چهره اثرش بوده که فکر کنم در قالب مانگا هم دلنشین شده باشه. بهرحال اینجا هم کائده باز با بامزگی های کودکانه و همیشگی خودش صحنه رو دزدید و اگه بخوایم بین چیزورو و کائده یکی رو پر رنگ تر از دیگری بدونیم، کائده بخاطر جنبه کاوایی و رفتارهای بچگانه ش برتری رو بدست می گیره!

در نهایت، خوشگذرونی بامزه کیوکو و ساکوراکو کمی منو به یاد Himouto انداخت .. یاد وقت گذروندن با اومارو و سیلفین افتادم .. و چقدر هم صحنه ها بهم نزدیک بودن. فقط اینجا و تو یورو یوری جنبه شوجو آی هم به کار اضافه شد و کیوکو و ساکوراکو لحظات خنده داری رو با هم سپری کردن.

کلاً از اپیزود راضی بودم .. بخش صامت عالی بود، بخش هیماواری و ساکوراکو شدیداً رضایت بخش بود و باقی اپیزود هم معمولی رو به خوب ادامه پیدا کرد. هنوز روی نظرم هستم و میگم نیمه دوم بهتر شده و خدا کنه تا آخر همینطور پیش بریم و دوباره افت عجیبی رو به چشم نبینیم .. من که امیدوارم.



صحنه هایی از اپیزود :

- ماتسوموتو با این مدل مو هم خیلی نازنین میشه :



- در کنار نیشیگاکی سنسی که دوست داشتم صداش رو هم بشنوم :



- ساکوراکو و رفتن تو حس و حال دوری از هیماواری :



- صحنه طلایی اپیزود :







- چیزورو و کائده .. خوبه که کائده به چیزورو روحیه داد :



- یه شات قشنگ از زاویه ای دیگه :



- قرار کیوکو و ساکوراکو واسه خریدن لباس حیوونی برای هاناکو :




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد